חיפושדלג על חיפוש
כל השירותים במספר אחד
3814*  /  1800-800-814
עבור לתוכן העמודדלג על עבור לתוכן העמוד

שרות לקוחות

לקוחות יקרים שימו לב,

 

המוקד הטלפוני

עקב כניסתם לבידוד של חלק מנציגי המוקד הטלפוני שלנו ולאור הסגר שהוטל בערים רבות, זמני המתנה במוקד הטלפוני ארוכים מהרגיל.
אנו מודים לכם על סבלנותכם.

 

שעות הפעילות במוקד הטלפוני:

בימים א' עד ה' בין השעות 8:00-20:00
ביום ו' בין השעות 8:00-12:00.

 

לדיווח על תקלות חייגו 107 למוקד העירוני

 

מספרי הטלפון של המוקד הטלפוני - לצורך תשלום/בירור חשבונות מים: 

חיוג מקוצר: 3814 *

קו חיוג חינם: 1800-800-814

 

מרכז שרות הלקוחות
קבלת הקהל במרכזי שרות הלקוחות מתקיימת כסידרה.
לתשומת לבכם: קבלת הקהל מתבצעת בהתאם להנחיות משרד הבריאות ותוך הקפדה ושמירה על בריאות הציבור כגון: חבישת מסיכה, מדידת חום בכניסה, שמירת מרחק והכנסת שני לקוחות בלבד לכל עמדה פעילה.
 
להלן פירוט שעות קבלת הקהל במרכז שרות הלקוחות בבית מולדבסקי קומה 5, רח' כורזין 1:
ימים א', ג': 8:30-18:30
ימים ב', ד', ה': 8:30-13:30
 
להלן פירוט שעות קבלת הקהל במרכז השרות לתושב בעיריית גבעתיים, רח' שינקין 4:
יום ב': 15:00-18:00
יום ד': 8:00-13:30

 

לתשומת לבכם, ניתן לקבל את כלל השירותים
גם בפלטפורמה הדיגיטלית MAST באתר ובסלולר, ובכל האמצעים המפורטים למטה.

 

 

 ניתן לפנות לשרות הלקוחות גם באמצעות:

 

דוא"ל : info@mei-givatayim.co.il

פקס : 03-5714008

 פייסבוק שרות לקוחות:    facebook logo  מי גבעתיים

 

פקס פניות ציבור: 03-5710837

 

 

 

 

 


 

עבור לתוכן העמוד