אנו מעמידים לרשותכם מספר דרכים ליצירת קשר עימנו:
משרדינו :
רח' כורזין 1, בית מולדבסקי - קומה 5, גבעתיים, מיקוד 5358310.
שעות קבלת קהל במרכז שרות הלקוחות כורזין 1:
לאור הנחיות משרד הבריאות החל מתאריך 21.9.20 מרכז שרות הלקוחות סגור לקבלת קהל.
פנייה באמצעות טופס מקוון .
ניתן לפנות אלינו בדיגיטל.
על מנת שנוכל להעניק לך שירות מקצועי ומהיר בהתאם לנושא פנייתך, אנא הקפד/י למלא את כל הפרטים הנדרשים.
נציגנו יחזרו אליך תוך 14 ימי עסקים. ** פניות אשר לא יכילו מספר משלם ו/או מספר נכס לא תוכלנה לקבל מענה.
דואר אלקטרוני : info@mei-givatayim.co.il
פקס שרות לקוחות (בנושאי חיובי מים): 03-5714008
פקס פניות הציבור : 03-5710837
לשירות לקוחות בפייסבוק: לחץ כאן
מענה טלפוני :
שלוחה 1 - לדיווח על תקלות מים וביוב (בכל שעות היממה). ניתן גם לחייג 107 או לדווח באמצעות פנייה בכתב
שלוחה 2 - לתשלום באמצעות מענה ממוחשב (בכל שעות היממה).
שלוחה 3 - לתשלום ובירורים באמצעות מענה אנושי: ימים א'-ה' 08:00-20:00, בימי ו' 08:00-12:00.
לתשומת לבכם, ניתן להיכנס לעמוד הטפסים בנושאים הבאים:
שינוי חזקה על נכס (השכרה\מכירה)
עדכון מספר נפשות
הוראות קבע
הצהרה על קריאת מונה
בקשה לבדיקת מד מים
הצהרה על תיקון נזילה
בירור חיוב בעד צריכות מים
בקשה לבדיקת איכות מי שתיה בבית הצרכן
לתשלום או ברור חשבונות מים למתקשרים מחו"ל: 072-2755423