איך ליצור איתנו קשר?
אפשר ליצור איתנו קשר ב-5 דרכים:
חשוב לנו להדגיש שאנחנו פה כדי לספק את השירות האיכותי והיעיל ביותר שייתן מענה לכל שאלה או תקלה. לא משנה באיזו דרך, נדאג לתת תשובות.
1. באתר - אפשר לשלם באופן דיגיטלי ולמלא טפסים מקוונים , לעדכן מספר נפשות בנכס או לעדכן מעבר דירה, להצהיר על נזילה ועוד.
לטפסים מקוונים.
2. בווטסאפ או בפייסבוק:
- בווטסאפ 055-976-2008
- בפייסבוק : מי גבעתיים
3. במוקד הטלפוני - 1800-800-814 | *3814
4. במרכזי השירות הפרונטליים:
- מוקד שירות הלקוחות רח' כורזין 1, בית מולדבסקי קומה 5:
ימי א': 08:30-15:30
ימי ב', ד', ה' : 8:30-13:30 - ימי ג': 8:30-18:30
- מרכז השירות לתושב בעיריית גבעתיים, רח' שינקין 4:
ימי ב': 15:00-18:00
ימי ד': 8:00-13:30
אפשר לקבוע תור פרונטלי מראש בקישור
5. במייל - אפשר לשלוח לנו כל בקשה או שאלה לדוא"ל בכתובת: [email protected]
*חשוב לדעת - בכל מה שקשור לתקלות בצנרת המים והביוב יש להתקשר ל-מוקד 107 העירוני שמטפל בתקלות 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה. לדיווח על תקלה, הקליקו כאן
רשות המים
מבררת את תלונות צרכני המים והביוב כלפי תאגידי מים וביוב, לאחר שמיצו את תלונתם אל מול התאגיד, בהתאם לסמכות המוקנית לרשות המים בסעיף 108 לחוק תאגידי מים וביוב, התשס"א – 2001.