דרכי התקשרות למחלקת שירות הלקוחות

אנו, נציגי.ות שירות הלקוחות ממתינים.ות לכם.ן בכדי לספק מענה איכותי ויעיל, שיחסוך מכם.ן את ההגעה למרכז השירות הפרונטלי או הפנייה הטלפונית. בין היתר, באתר תוכלו גם לשלם את חשבון המים, לעדכן מספר נפשות בנכס, לעדכן בדבר מעבר דירה, להצהיר על נזילה ועוד.

מוקד הטלפוני שלנו – שם יעמדו לרשותכם.ן עשרות מוקדנים.ות שתפקידם.ן להשיב על כל שאלה הנוגעת לחשבון המים:

במרכזי השירות הפרונטליים שלנו – שם ימתינו לכם.ן 4 נציגות שירות ומנהלת מחלקה שישמחו לקבל את פניכם.ן בחיוך ולהעניק לכם.ן שירות איכותי, אדיב ומקצועי.

  • מוקד שירות הלקוחות, רח' כורזין 1, בית מולדבסקי קומה 5:
    ימי א': 8:30-15:30
    ימי ב, ד', ה': 8:30-13:30
    ימי ג': 8:30-18:30
  • מרכז השירות לתושב בעיריית גבעתיים, רח' שינקין 4:
    ימי ב': 15:00-18:00
    ימי ד': 8:00-13:30

ניתן לפנות אלינו גם באמצעות

דוא"ל: info@mei-givatayim.co.il 
פקס : 03-5714008 |
פקס פניות ציבור: 03-5710837

בנוגע לתקלות בצנרת המים והביוב עומד לרשותכם.ן מוקד 107 העירוני המטפל בתקלות אלו שבעה ימים בשבוע 24 שעות ביממה.   

רשות המים 

פניות הציבור  מבררת את תלונות צרכני המים והביוב כלפי תאגידי מים וביוב, לאחר שמיצו את תלונתם אל מול התאגיד, בהתאם לסמכות המוקנית לרשות המים בסעיף 108 לחוק תאגידי מים וביוב, התשס"א – 2001.